כלי בדיקות נוסף לסביבה נקיה - Shadow Defender

מי שהספיק לקרוא את הפרסום שלי על מחשבים וירטואליים וניסה אותם כבר מודע לחסרונות ויתרונות שיש בהם. המחשבים הווירטואליים נותנים סביבה מצוינת לבדיקות מסוגים שונים אך במקרים מועטים אינם מתאימים לצורך שלנו כגון; בדיקות רשת, קריאה כתיבה ובדיקות מבוססות יותר לכיוון הביצועים והחומרה. ישנם פרויקטים שיאפשרו לכם סביבת ענן או שרת XenServer שנותן מענה טוב יותר אך בפרסום זה אני רוצה לתת לכם כלי שמוצע לכם לשימוש של 30 יום חינם או תחת רישיון במחיר מגוחך מול האפשרות שהוא נותן - Shadow Defender.





מה זה?
כלי שלאחר התקנתו והפעלתו מריץ סביבת כתיבה וירטואלית שבזמן הרצתה לא תרגישו בהבדל והמחשב שלכם יתפקד רגיל לחלוטין אך לאחר מכן יש לכם את האפשרות לחזור למצב לפני הרצת התוכנה. סגירת התהליך בעצם תחזיר לכם את המצב כפי שהיה לפני הרצת התוכנה, התהליכים שהותקנו והקבצים שעברו שינוי.

למה זה טוב לבדיקות:
לעיתים אנו רוצים להריץ בדיקות בסביבה נקייה ולחזור ולעשות זאת מספר פעמים. אפליקציה זו מאפשרת עבודה על סביבה זהה בלחיצת כפתור. תאפשר לכם לחזור למצב לפני ההתקנה או לחזור לגרסה אחורה להשוואה.

הכלי פשוט, קל להפעלה ועד כה בבדיקות ויחד עם זאת מאפשר כלי בטוח מאוד לעבודה ביום יום גם אם אתם בודקים תוכנות מתחרות או תוכנות ניסיוניות ולא רוצים להשאיר שאריות במחשב או לאתחלו מחדש לאחר העבודה.

בקיצור, כלי נוח, קל, פשוט ויעיל. זכרו תמיד לבחון ולהתאים את הכלי שבחרתם לסוג העבודה והצרכים שלכם ולבדיקות אותם אתם מריצים.

תיהנו.  

עדכון: תוכנה זו נכון ל2014 הפכה להתקנה בתשלום, לעיתים אתר Giveawayoftheday.com כפרסום נותן התקנה מתנה אך הנה תוכנה חלופית שמצאתי חינמית Reboot Restore RX - עובד טוב אך מעט פחות יציב. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אמולטור למכשירי אנדרויד - כלי קטן חוסך זמן

באגים קשים לשחזור - הפעם מובייל

בדיקות במכשירים ניידים - Mobile