בדיקות אוטומציה, התקנה והגדרה של eclipe - חלק 4


עד כה הפוסטים הקודמים עסקו בהקמת הסביבה של אוטומציות למובייל שכללו אנדרואיד סטודיו, סביבת JAVA וNodeJS go npm שיאפשר לנו למשוך דינמית חבילת שפות ותוספים. בפוסט הזה נתקין את העורך עליו נעבוד ונריץ את הקוד ונכון לפוסט זה נתקדם עם Eclipse בשפת JAVA (בהמשך יהיו פוסטים של Python ועוד).

מה זה Eclipse?

בעיקרו Eclipse היא סביבת פיתוח משולבת (IDE) בשימוש נרחב המספקת סביבת עבודה למתכנתי מחשבים לפיתוח תוכנה. זהו פרויקט בקוד פתוח המחבר קהילה ופרוייקטים רחבים.

Eclipse IDE תומך במגוון רחב של שפות תכנות, כולל Java, C/C++ ו-PHP, בין היתר. הוא מציע גם מערכת עשירה של תוספים, המאפשרת למפתחים להרחיב את היכולות שלו.

התקנה סטודיו של Eclipse:

היכנסו לאתר של Eclipse ושימו לב שאתם מתקינים את הגרסה  Eclipse IDE for Java Developers שתומכת בפרויקט Maven, מבין מגוון הגרסאות מאחר ואנו נזדקק לפרויקט Maven בפוסטים הקרובים. 

הרצה ראשונית של Eclipe:

לאחר התקנה של Eclipse הריצו אותו בפעם הראשונה ופיתחו פרויקט MAVEN חדש באפשרויות בבר הניווט או במסך המקדים. שימו לב שזה פרויקט MAVEN. 

במסך הראשי לחצו NEXT להתקדם להוספת חבילת פרויקט, בחרו במאגר (repository) של org.apache.maven.archetypes ולחצו הבא להמשיך הלאה:

שלב אחרון הזינו שם מזהה לקבוצה ומזהה לArtifact, בהמשך נוכל לקבץ הרבה בדיקות באותה קבוצה:


לחצו לסיים והפרויקט היפתח.

בשלב הבא פיתחו את הקובץ pom.XML ובו נוכל להזין את הספריות המכילות את כל התוספים. התגית dependency מכילה כל חבילת תוסף בנפרד.


בכל פתיחה או רענון Eclipse יבצע משיכה מחדש של התיקיה ויעדכן אותה לצרכים שלכם. 

שימרו את הקובץ פתוח ובפוסט הבא נעבוד על הזנה של שני מאגרים שימושיים שנוסיף לpom.xml ונעבוד איתם.



 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אמולטור למכשירי אנדרויד - כלי קטן חוסך זמן

באגים קשים לשחזור - הפעם מובייל

בדיקות במכשירים ניידים - Mobile